۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۹۱۲۱
بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: قبل از مسابقات جهانی هندبال به ما گفتند اگر صعود کنید حواله خودروی  خارجی نه ولی داخلی می‌دهیم ولی نه پاداش دادن نه چیز دیگری.
کد خبر: ۳۵۴۸۳
 
یارب مباد آنکه گدا معتبر شود | یک برد جلوی  ولز داشتید و دلتان به همان خوش است
 
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدرضا اورعی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در پایان تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو، سه هفته دیگر وارد تورنمنت مهمی می‌شویم و مهم  است که کسب سهمیه مسابقات جهانی کنیم و مدال بگیریم. در گروه سختی قرار داریم. چین تیمی نو ظهور است و در دوره قبل خیلی خوب بازی کرد. کره جنوبی هم پرافتخارترین تیم دنیا است و همیشه پای مدال است. نیوزلند هندبال قابل توجهی ندارد و اصلی ترین حریف ما در دور گروهی کره و چین است.

وی در ادامه افزود: در عمان سالن ما کیفیت مناسبی نداشت و از بازی دوم پای من درد گرفت. در بازی چهارم درد بیشتر شد و الان دو سه روز است نتوانستم تمرین کنم. تشخیص پزشک کشیدگی تاندون بوده و باید پیگیری کنم که بتوانم خودم را به تیم در روسیه برسانم.

اورعی در خصوص حواله خودرو به ورزشکاران گفت: از سال 2010 تا امسال در این چهارده سال ما چندین مدال گرفتیم و والیبال هم جزو افتخارات ایران بوده و بسکتبال و فوتسال و ..‌هم افتخارات زیادی داشتند. این چیز قشنگی نیست که ورزشکارانی که با چند هوادار و رسانه در یک تیم رفته و بزرگ شده بگوید نباید در مورد فوتبال حرف زد. یارب مباد آنکه گدا معتبر شود.

وی تصریح کرد: مگر شما در این چند سال چه کرده‌اید که می‌گویید کسی نباید در مورد فوتبال حرف بزند؟ شما فقط یک برد جلوی  ولز داشتید و دلتان به همان خوش است. چرا در مورد نتایج مقابل انگلیس و آمریکا حرف نمی‌زنید؟. قبل از مسابقات جهانی هندبال به ما گفتند اگر صعود کنید حواله خودروی  خارجی نه ولی داخلی می‌دهیم ولی نه پاداش دادن نه چیز دیگری.

اورعی گفت: از سال 2018 که در تیم ملی بودم هیچ پاداشی نگرفتیم و چهارم آسیا شدیم و رفتیم جام جهانی و از گروه خود صعود کردیم ولی پاداشی از وزارت ورزش نگرفتیم و فقط فدراسیون 40-50 میلیون پاداش داده ولی حالا فوتبال که فقط وارد جام جهانی شدند حواله خودروی خارجی گرفته است. یک بازیکن می گوید 100 میلیارد پول ماشین من است وقتی هم در مورد آن حرف می‌زنیم ناراحت می‌شوند. حالا چون ماشینش در گمرک گیر  کرده، می‌گویند نباید حرف بزنید. این پاداش را باید به کشتی و والیبال و حسن یزدانی و قاسم‌پور و زارع و ... داد که قهرمان جهان شدند. این خیلی زشت است که فوتبالیست‌ها می‌گویند نباید در مورد ما حرف بزنید. مگر آنها چه کسی هستید و چه افتخاری کسب کردند؟

وی افزود: اگر قرار است پاداش صعود به جام جهانی داده شود، باید به همه ورزشکاران داد اگر هم به خاطر پیروزی برابر ولز پاداش گرفتند که بسیار مسخره است. باید در پاداش‌ها همه به یک چشم دیده شوند. به ما قول حواله خودروی داخلی دادند و قرار بود خودمان پولش را بدهیم فقط خارج از نوبت پرداخت شود اما همان را هم انجام ندادند.

/تسنیم.

 
برچسب ها: هندبال فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار